Bemanningstraining en uitrusting op tanks

hier kun je je ervaringen in world of tanks met elkaar delen
Plaats reactie
Spartan_13
Berichten: 158
Lid geworden op: 12-03-2015 15:41

Bemanningstraining en uitrusting op tanks

Bericht door Spartan_13 » 29-05-2015 16:36

Ik bemerk dat veel leden van onze clan hun tanks spelen zonder uitrusting of met slechts 1 van de 3 slots gevuld met uitrusting.

Iedereen beslist dit natuurlijk voor zichzelf maar het gebruik van de juiste uitrusting op de juiste tank is belangrijk vanaf tier 5 a 6 als je betere resultaten wilt behalen. Het kan net het verschil maken tussen het laatste schot waardoor je blijft leven of waardoor je tegenstander jou kan afmaken.

Ik weet dat het een dure (in credits dan) aangelegenheid is. Voor een heavy tank heb je al gauw 1.6 miljoen credits extra nodig. Dit betaalt zich op lange termijn wel terug want meer damage en betere battles geven ook meer credits.
Het voordeel is ook nog dat je deze, eenmaal gekocht, kan overzetten naar een volgende of andere tank mits 10 goud per uitrusting om deze te demonteren. Ik weet natuurlijk niet of dit voor iedereen haalbaar is en iedereen moet dit voor zichzelf beslissen ook.

Ik ga hier niet verder ingaan op welke uitrusting op welke tank moet. Daarover is genoeg te vinden op internet zelf. Dit wordt ook uitgebreid besproken in filmpjes op youtube van TheFochYou, Quickybaby, Agingjedi, Sircircon, Mighty Jingles,...

Het is trouwens ook interessant om deze filmpjes eens te bekijken. Daar zie je hoe een bepaalde tank kan gespeeld worden.

Qua crew skills min of meer hetzelfde. De juiste crew skills op de juiste tank kan een groot verschil maken.

Indien je vragen hebt over bovenstaande kan je ook steeds terecht bij een ander clanlid of mezelf die met veel plezier zal proberen te helpen.
Big party without arty ;)

surilover
Executive Officer
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-03-2015 12:41

Bericht door surilover » 29-05-2015 22:25

idd spartan dit is helemaal waar!het kost wat credits,maar komen zeker terug!ook ik ben er al een tijdje mee bezig,en we zullen het allemaal moeten gaan doen

Plaats reactie