Reden voor verlaten Clan/Spel

hier kun je je ervaringen in world of tanks met elkaar delen
Altzero
Berichten: 33
Lid geworden op: 03-08-2015 01:19

Reden voor verlaten Clan/Spel

Bericht door Altzero » 26-10-2015 05:41

Zat me ff af te vragen of ik het in een topic zou doen of in een PM naar de leiding maar heb toch besloten om het hier te doen zodat iedereen het kan lezen.

Ik ben uit te clan en het spel en zie mijzelf nog niet snel terug keren.
Heb de afgelopen weken ongelooflijk veel last van frustratie door matchmaking enzo.

Begrijp me goed 1 of meerdere dagen slechte teams/matchmaking is echt geen probleem voor mij maar dit loopt nu al weken zo en ben het op dit moment even zat.

Heb een paar keer op het punt gestaan om mijn headset en/of muis tegen de muur aan te smijten en dit soort dingen heb ik normaal nooit met spellen dus ik las even een pauze in en weet niet voor hoe lang.

Wil jullie bij deze in ieder geval bedanken voor de kans die mij gegeven is in de clan en ik wil jullie ook bedanken voor alles wat ik van jullie geleerd heb over dit spel en mijn excuses voor het abrupte vertrek.

Misschien zie ik jullie nog weer.
Groeten, Altzero (Erik)

deathrow79
COMMANDER
Berichten: 250
Lid geworden op: 07-03-2015 09:02

Bericht door deathrow79 » 26-10-2015 08:30

okey het zei zo alt als je geen lol meer hebt in het spel moet je iets anders gaan doen!!!!!mocht je nog een keer van gedachte veranderen hoor ik het wel laters bro!!!!
------xxxx jullie favoriete generaal xxxx------
vini vidi vici

nedtr
Executive Officer
Berichten: 285
Lid geworden op: 07-03-2015 19:08

Bericht door nedtr » 26-10-2015 11:23

Als je besluit terug te komen. Je bent altijd welkom !
Ook begrijpelijk met MM. Had gister ook zo'n dag waar MM de spot met je aanging. :x
Uw Favoriete Officier voor alle vragen.

avanbuuren
Berichten: 143
Lid geworden op: 28-07-2015 23:19

Bericht door avanbuuren » 26-10-2015 20:07

jammer dat je er mee kapt maar als een spelletje een frustratie wordt dan gaat er iets niet goed. mocht je je ooit bedenken dan ben je welkom terrug hoor!
tankers doen het gepantserd :P

Barreltje
Berichten: 33
Lid geworden op: 27-03-2015 19:27

Jammer maar begrip voor

Bericht door Barreltje » 26-10-2015 21:23

Hoi Altzero,

Het moet idd wel leuk blijven en als de lol eraf is...
Let wel als je weer terug wilt komen ben je mij betreft weer van harte welkom!

Veel suc6 en hopelijk zien we elkaar weer een keer.

Groeten en Proost
Een schizofreen drinkt nooit alleen!

spyder1492
Berichten: 178
Lid geworden op: 29-04-2015 17:51

Bericht door spyder1492 » 27-10-2015 18:02

Alt begrijp ik maar altegoed, zat er ook eerst aan tedenken om de clan te leave en te stoppen met WoT. maar ik dacht terug aan de tgoede oude tijd met de clan toen we nog maar 1 A- Team hadden waar ik altesnel bij kwam naar mijn gevoel. de vestings de plezier die we hadden en nog hebben. ik ben niet meer de kleine spuder met 500 wn8 die binen kwam ben nu en spinnetje met een wn8 van 860 + en dat tedanken door de geweildige rainingen van Ned en de clan leiding. Hoop dat je terug komt Altzero :) kwan er om janen dat je weg bent. maar denk ook eventjes terug naar de tijd toen je HEEEEEEEl graa wou joinen omdat je doggie, mij en nedje in een potje op YouTube zag. ik heb nu 17k games en een alteirritante irritatie aan de MM klopt alt dat de MM vervloekt slecht is. maar nu ik zo eventjes denk is dat ik de clan niet leave en niet stopt met wot kan ik de clan en mezelf niet aandoen :P

cortom sorry dat dit een egoistische post van mij was maar wou even mn mening kwijt xd hoop dat je terug komt maatje.

TIP- platoon ff met Doggie met hem win je altijd

Laantje
Berichten: 54
Lid geworden op: 12-07-2015 11:15

Bericht door Laantje » 29-10-2015 10:19

Jammer Alt, ik begrijp je heel goed... meerdere dagen hetzelfde meegemaakt. Maar goed, je weet het, zoals hierboven beschreven, mocht je ooit eens terug willen ben je welkom!!
KIEKEBOEOEOEOE!!!!

Spartan_13
Berichten: 158
Lid geworden op: 12-03-2015 15:41

Bericht door Spartan_13 » 01-11-2015 13:53

Spijtig dat je deze beslissing genomen hebt maar wel begrijpelijk.

Ik heb zelf al een paar keer overwogen om er mee te stoppen maar keer telkens terug.

Her moet fun blijven en als dit plaats maakt voor frustratie is het inderdaad misschien beter om een pauze in te lassen.
Moest je ooit beslissen om opnieuw te beginnen en je zoekt een clan, weet dat je steeds weer welkom bent. Ik denk dat ik namens de ganse clan spreek.
Big party without arty ;)

mrxq
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-07-2015 23:44

Bericht door mrxq » 02-11-2015 16:33

Ik speel zelf ook veel minder Wot nu, ook deel ik daarom veel van je meningen. Echter, door tijdelijk andere dingen te doen (ander spelletje, of gewoon op TS rondhangen en gezellig babbelen, blijf je positief en niet gebroken door het continue gespuis wat Wargaming allemaal zit te doen op dit moment).

Dit helpt wel bij mij. Ben zelf na zoveel jaar WoT gespeeld hebben, het ook beetje zat, maar een game/platoon op z'n tijd en gezellig babbelen op TS, blijf je toch positief.

Misschien te overwegen voor jou?

Altzero
Berichten: 33
Lid geworden op: 03-08-2015 01:19

Bericht door Altzero » 03-11-2015 02:56

Ik snap wat sommige mensen proberen te zeggen en ik ben normaal ook geen persoon die het snel opgeeft en ik ben er dankbaar voor dat ik altijd terug kan komen maar ik heb het net nog even geprobeerd en dit zijn de stats:

Session statistics:

Wins/Battles: 3 (13) (23.1%)
Exp x1: 6 231 (479)
Exp: 12 949 (996)
Free Exp: 625

Kills: 6 (0.5)
Deaths: 10 (76.9%)
Hits/Shots: 71 / 101 (70.3%)
Penetrations: 30 (42.3%)
Damage Dealt: 7 872 (605)
Damage Received: 15 539 (1 195)
Spotted: 18 (1.4)
Defence: 0 (0.0)
Capture: 0 (0.0)

Efficiency/WN8: 560 (12) 536 (23)

En dit is gewoon pure matchmaking problemen. Bijna al die battles zaten onder de 35% winkans en ik snap heel goed dat ik daar niet altijd vanuit moet gaan maar de team/game-play was er ook naar en dan voel ik die frustratie alweer opkomen.

En wat mrxq zegt ben ik inderdaad mee bezig andere spellen spelen en ff tot rust komen van WoT ^^ ben op dit moment af en toe te vinden in AW en speel een beetje Skyforge (mmorpg). Daarnaast heb ik ook een paar oude games uit de kast getrokken (gedownload) Thief, Rage, Fallout new vegas, shadow warrior.

Dus ik ben er mee bezig en probeer WoT zo nu en dan dus wie weet ben ik snel weer terug en was het toch te snel op gelijk ook uit de clan te stappen. We zullen zien.

Plaats reactie