Ervaringen: AW

Plaats reactie
mrxq
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-07-2015 23:44

Ervaringen: AW

Bericht door mrxq » 12-10-2015 11:10

Graag zie ik mensen hier in deze topic hun/haar ervaringen delen over hun speelervaringen met AW. Zelf hou ik de vergelijkingen met WoT hier op het minimum. Immers ga ik er zelf vanuit dat we WoT primair blijven doen! (het mag wel natuurlijk, maar deze topic gaat over de ervaringen en meningen!)

[list]1: Wat is je eerste indruk van AW?
2: Wat zijn je ervaringen met Tier 1?
3: Wat zijn je ervaringen met Tier 2?
4: Wat is je indruk nu na het spelen van de eerste twee tiers?
5: Uit nieuwsgierigheid, welke tiers wil je eerst gaan najagen?
6: Waar gaat je voorkeur uit; PvP of PvE?
7: Meer of minder AW?[/list:u]

mrxq
Berichten: 14
Lid geworden op: 25-07-2015 23:44

Ervaringen: AW

Bericht door mrxq » 12-10-2015 11:18

1: Wat is je eerste indruk van AW?
Mooi in elkaar gezet spel, duidelijk nog in Beta. Het unlock systeem ziet er indrukwekkend en uitgebreid uit.
2: Wat zijn je ervaringen met Tier 1?
Zelf heb ik me op Wölfli gefocussed, en de M113 bevalt me erg leuk met de autocannons, het lijkt op een t-50-2 uit de vroegere WoT tijden!
3: Wat zijn je ervaringen met Tier 2?
Ik vond Tier 2 zelf minder met de Patton 48, echter met de LAV-150 ging er een wereld van fun open, ook weer door de mobiliteit (100 km/u) en de autocannons.
4: Wat is je indruk nu na het spelen van de eerste twee tiers?
Een leuk spel, echter PvP is erg hard, met een slecht team, verlies je al gauw 0/15, spotting systeem is ook erg hard (recon scouts met 480 view range vs de 370 van MBT's...)
5: Uit nieuwsgierigheid, welke tiers wil je eerst gaan najagen?
Zelf focus ik me nu op de OF-40 en de D300-90
6: Waar gaat je voorkeur uit; PvP of PvE?
Met een platoon van 5 kan je erg veel fun hebben met PvE, echter vind ik de moeilijkheidsgraad, zelfs op HARD te makkelijk.. Het geeft echter veel xp en credits (op HARD vanaf tier 4). PvP geeft echter meer credits per tijd dat je gespendeerd hebt, alleen, ik zit nu al op zo'n dermate lage win percentage dat het meer tegen frustratie aanloopt dan fun, maar goed :)
7: Meer of minder AW?
Meer AW dan WoT voorlopig voor mij. Mag wel na zoveel jaren WoT gespeeld te hebben :D

Plaats reactie