zo gebruik ik auto aim, voor alle haters

deel je ervaringen over tanks in dit forum
Plaats reactie
mkopenga
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-03-2015 15:48

zo gebruik ik auto aim, voor alle haters

Bericht door mkopenga » 14-05-2016 16:53

'k krijg tegenwoordig na elk leuke potje die ik speel vaak direct het andwoord dat het wel heel makkelijk gaat met auto aim. of dat ik leterlijk alles auto aim. of dat ik dan zielig ben of zo omdat ik een goed potje speel en auto aim gebruik.
het bewijst ook wel wat als ik pas na 3 potjes door heb dat auto aim verloopen is. kom ik altijd pas na een paar potjes achter dus dat bewijst hoeveel ik auto aim gebruik, heel wijnig dus

dus daarom effe een video over hoe ik ongeveer elke dag speel en btw ga eerst kijken voordat je me begint te schelden dat ik anders speel in andere potjes, ik wil je zo al mijn replays opsturen kan je gaan kijken hoe ik in elk potje even veel auto aim gebruik.
https://youtu.be/A7lb5HY2rC0

ik kan zelf 4x met auto aim tellen + waarvan 2x gewoon legaal zijn omdat er al een mod bestaat die dat ook voor je doet("auto aim +") staat ook in veel modpacks en wort tot nu toe nog gezien als legaal

spyder1492
Berichten: 178
Lid geworden op: 29-04-2015 17:51

Bericht door spyder1492 » 17-05-2016 15:52

JAAAAAAAAAAAAAAAA, Of ik bemoei me ermee.

JosDeVosHDGaming
Berichten: 24
Lid geworden op: 26-10-2015 19:39

Bericht door JosDeVosHDGaming » 18-05-2016 15:09

ik gebruik ook auto aim maar dan aimed hij gewoon in het midden :D?

Ben benieuwd naar hoeveel crits je hebt... vooral op die Skoda t25 op t begin...

mkopenga
Berichten: 335
Lid geworden op: 08-03-2015 15:48

Bericht door mkopenga » 18-05-2016 17:37

[quote="JosDeVosHDGaming"]ik gebruik ook auto aim maar dan aimed hij gewoon in het midden :D?

Ben benieuwd naar hoeveel crits je hebt... vooral op die Skoda t25 op t begin...[/quote]

valt opzich mee cormwell hoor ik het niet vaak voorbij komen critiekale hit maar skoda regelmatig dat je iemands motor of andere troep eruit schit, ben er zelf geen voorstander van het enigste wat ik wil in een auto aim is dat die waner mensen rijden dat die voor ze richt niet dat die op weak spots schiet maarja meeste aimbots doen dat automaties en kan je het ook niet uit zetten :( vind zelf slecht maarja als die mensen toch al dingen maken die niet mogen warom zouden ze dan naar spelers gaan luisteren die vuncties weg willen hebben uit een auto aim

Plaats reactie